Kā apgalvo uzņēmuma "AVAD Baltic" direktors Toms Palšis, ņemot vērā to, ka būtiski uzlabojusies vispopulārāko iPad modeļu piegāde, šajā ceturksnī minēto planšetdatoru pārdošanas apjomu Baltijas valstīs tiek plānots vairāk nekā divkāršot – kopumā līdz pat 13 000 gabaliem. Ziemassvētku laikā jeb gada pēdējā ceturksnī Latvijā prognozējamais pārdošanas apjoms varētu sasniegt aptuveni 3000 iPad planšetdatoru. Bez tam, runājot par nākamo gadu, "AVAD Baltic" vadītājs prognozē neticamu lēcienu – Baltijas valstīs pārdot iespaidīgu planšetdatoru daudzumu – līdz pat 50 000 eksemplāru.
"Kaut arī planšetdators vēl ir pietiekami jauns produkts, un mūsu pircējam ir nepieciešams laiks, lai to iepazītu un saprastu tā priekšrocības, straujais iPad popularitātes pieaugums visā pasaulē ļauj prognozēt gana optimistiskus pārdošanas apjomus. Tirdzniecības rezultāti Baltijas val stīs jau tagad norāda, ka neatpaliekam no tendencēm, kas novērojamas citās pasaules valstīs. Esam pārliecināti, ka iPad popularitāte turpinās augt un tas ieņems arvien lielāku tirgus daļu ne vien planšetdatoru vidū, bet arī starp datoriem kopumā," savu pārliecību pauž Toms Palšis.
Baltijas valstīs, kā arī citur pasaulē vērojama tendence, ka pieaugošie iPad pārdošanas apjomi samazina Apple datoru tirdzniecības rezultātus. Tas norāda, ka daļa cilvēku izvēlas planšetdatoru kā vienīgo līdzekli savam darbam un brīvā laika pavadīšanai. iPad planšetdatora priekšrocības veicinājis arī revolucionārais Apple veidojums – veikals "iTunes Music Store", kas tikai dažas nedēļas pieejams arī Baltijas valstu lietotājiem. Programmā, kas tiek dēvēta par vislielāko interneta veikalu, ir vairāk nekā 18 milj. augstas kvalitātes mūzikas skaņdarbu.
Šī gada pirmajos deviņos mēnešos Apple preču zīme nostiprinājusi savas pozīcijas visās trīs Baltijas valstīs. Kā apgalvo "AVAD Baltic" vadītājs, šī gada pirmajos trijos ceturkšņos sasniegts Apple produktu pārdošanas apjomu rekords. Laikā no janvāra līdz septembrim sasniegts gandrīz 19 milj. eiro apgrozījums, kas ir aptuveni 3,4 milj. eiro vairāk nekā visa 2010. gada laikā, kas liecina par to, ka Apple produktu pārdošanas apjomi Baltijas valstīs pieauguši par vairāk nekā 88% procentiem.