Tā kā mobilo telefonu tirgū strauji aug viedtālruņu izplatība visā pasaulē un paredzama stabila izaugsme, Panasonic mērķis ir jau nākamā gada martā iekarot Eiropas tirgu ar savu pirmo pasaules mēroga viedtālruņa modeli.
Galvenās viedtālruņa iezīmes ir:
- ļoti plāns D-veida dizains;
- augsta attēla kvalitāte, Quarter HD (QHD) 4,3 collu liels organisko gaismas diožu (OLED) ekrāns;
- ūdens un putekļu izturīgs korpuss.
Šo modeli izmantojot kā paraugu, Panasonic paplašinās viedtālruņu klāstu. Mērķis – pārdot 1,5 miljonus tālruņu Eiropā nākamajā finanšu gadā. Jau 2016. gada finanšu gadā uzņēmums iecerējis pārdot 15 miljonus vienību, tostarp deviņus miljonus ierīču Eiropā, Āzijā, Ķīnā un Amerikas Savienotajās Valstīs, savukārt sešus miljonus viedtālruņu plānots pārdot Japānā.
Šī gada aprīlī Panasonic izveidoja sistēmu un komunikāciju uzņēmumu (Systems & Communications Company (SNC)) ar mērķi gādāt par produkciju, kas saistīta ar sistēmām, tīkliem un mobilajām komunikācijām. Plānots, ka šajā uzņēmumā tiks palielināti iekšējie resursi, tostarp izmantojot esošo fabriku Malaizijā. Pašlaik šajā ražotnē tiek izstrādāta produkcija Japānas tirgum, bet paredzēts, ka tieši sājā rūpnīcā ražos arī pirmo globālo viedtālruņa modeli.
Panasonic turpinās paplašināt savu produktu klāstu un palielināt pārdošanas apjomus, pilnībā izmantojot koncerna tehnoloģiskos aktīvus un attīstības resursus, tādējādi stiprinot izstrādi, ražošanu un tirdzniecības struktūru, kā arī produktu konkurētspēju.
Par Panasonic
Korporācija Panasonic ir pasaules līderis elektronisko preču izstrādē un ražošanā plašām sadzīves, biznesa un rūpniecības vajadzībām. Tās galvenā mītne atrodas Osakā, Japānā. Gadā, kas beidzās 2011 g. 31. martā, korporācijas kopējie neto pārdošanas apjomi sasniedza 8,69 triljonus jenu (105 miljardi ASV dolāru). Panasonic akcijas tiek kotētas Tokijas, Osakas, Nagojas un Ņujorkas (NYSE: PC) biržā. Vairāk informācijas par Panasonic un tās zīmolu – http://Panasonic.net.