„Izkrita no kabatas, izslīdēja no rokām, bērns palaida vaļā – šie ir iemesli, ko itin bieži dzirdam servisa centrā," norāda DT Mobile Tehniskā dienesta direktors Jānis Ducmanis. „Bieži nākas saskarties arī ar tik nopietniem bojājumiem, kad izkritušam mobilajam telefonam pāri pārbraucis transportlīdzeklis vai kritiens bijis no ļoti liela augstuma. Šādās situācijās ne vienmēr ir iespējams saglābt sabojāto mobilo telefonu."
Trieciena vai nopietnāku mehānisko bojājumu gadījumā skārienjūtīgos telefonus bieži vien vairs nevar izmantot, jo to primāro funkciju veikšana (zvanīšana, īsziņu rakstīšana) ir ierobežota. Savukārt citiem telefoniem problēmas lielākoties ir saistītas ar to, ka ir bojāta klaviatūra, sānu atbloķēšanas slēdzis vai rodas problēmas ar skaļruni.
„Saviem klientiem iesakām izmantot atbilstošus aksesuārus – piemēram, maciņu telefonam ar skārienjūtīgu ekrānu, lai pasargātu to no skrāpējumiem vai piemērotu mobilā telefona turētāju mašīnā," atzīst J. Ducmanis. „Viedtālrunis automašīnās var kalpot arī par navigācijas ierīci, tāpēc šāds turētājs var būt dubults ieguvums".
Turpinot izglītojošo video sēriju, Jānis un Līga iepazīstina ar izplatītākajām kļūdām, lietojot mobilo telefonu, kas bieži vien beidzas ar servisa apmeklējumu. DT Mobile eksperti piedāvā video par situāciju un tās sekām, kad telefons neuzmanības izkritis no transportlīdzekļa.