"Laikā, kad cilvēki arvien vairāk atsvešinās un pazaudē to atbalstu, ko sniedz stipra un vienota saime, mūsu mērķis bija izveidot praktiski pielietojamu rīku, ar kura palīdzību ikviens var atjaunot un nostiprināt attiecības ar tuvākiem un tālākiem radiem, un būt lepns par piederību savai dzimtai. "Manas saimes koks" ir ne vien līdz šim vienkāršākais ciltskoka veidošanas rīks, bet arī ērtākais elektroniskās saziņas līdzeklis radinieku lokam Latvijas saimju apdzīvotākajā vietā - Draugiem.lv," skaidro Inese Eglīte, Food Union mārketinga direktore Baltijas valstīs.
"Mana saimes koka" rīku veido trīs sadaļas – "Saimes koks", "Mana Saime" un "Saimes stiprums". "Saimes koks" ir ļoti vienkārša un pārskatāma saimes koka veidošanas platforma, kas ļauj vienuviet pulcēt savus radiniekus un kas ir pieejama ikvienam Draugiem.lv lietotājam. "Mana Saime" ir slēgts forums saziņai tikai savu radinieku lokā. Tā būs ērtākā vieta, piemēram, kopīgas dāvanas organizēšanai vai ceļojuma fotogrāfiju parādīšanai saviem tuvākajiem. Savukārt, lai vairotu lepnumu par savu dzimtu, ikviens par paveikto "Saimes koka" veidošanā saņems punktus un īpašus ordeņus sadaļā "Saimes stiprums".
"Ir patīkami redzēt, ka zīmols komunicē, pilnībā izprotot sociālo mediju būtību – piedāvājot lietotājiem interesantu saturu. "Manas saimes koks" piedāvā izglītojošu izklaidi ar augstu pievienoto vērtību – Draugiem.lv lietotājiem ierastā vidē atrast tuviniekus un komunicēt ar viņiem ik dienas, ko reālajā dzīvē dažkārt ir neiespējami izdarīt. Ceru, ka "Manas saimes koks" kļūs par plaši izmantotu Draugiem.lv sastāvdaļu," saka Jānis Palkavnieks, Draugiem.lv runasvīrs.
Foto: Publicitātes foto