Filips Blērs (Philip Blair), HTC Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas reģiona prezidents, norāda: „Mēs vienmēr esam bijuši uzticīgi saviem patērētājiem, piedāvājot tiem izvēles iespējas, lai izceltu savu personību - ar krāsu palīdzību, parametriem vai atsevišķām pielāgojuma iespējām. Jaunais HTC One „Glamour Red” jeb „izsmalcināti sarkanais” izceļ mūsu flagmaņa jaudu, pie tam, tādā krāsā, kas izpelnās ievērību, vienlaikus saglabājot augstus standartus attiecībā uz izsmalcinātu dizainu un kvalitāti.”
Atrodoties HTC viedtālruņu portfolio pašā augšgalā, HTC One apvieno jaunākās mobilās inovācijas un dizainu, piedāvājot kompānijas pašu spēcīgo pieredzi līdz šim. BlinkFeed apvieno vairākus izvēlētos ziņu avotus un sociālos tīklus, kā arī citas jau telefonā esošās funkcijas, piemēram, kalendāru vai HTC Sense TV, lai jau sākuma ekrānā atspoguļotu būtiskāko informāciju. Iztrādājot UltraPixel kameru, HTC ir būtiski pārveidojuši fotografēšanas iespējas, lai varētu iegūt vislabākās kvalitātes bildes vājā apgaismojumā, kā arī ar HTC Zoe, kas ļauj fiksēt momentu, nevis tikai sekundes simtdaļas attēlu. BoomSound atdzīvina mūziku ar uz priekšu vērstiem skaļruņiem un Beats Audio™ optimizāciju, nodrošinot jūsu klātbūtni svarīgāko notikumu centrā, vai tas būtu saistībā ar mūzikas klausīšanos, spēļu spēlēšanu vai filmu skatīšanos uz satriecošā 4.7 collu augstas izšķirtspējas ekrāna.
Kopš tā laišanas klajā, HTC One tālrunis ir guvis virkni žurnālistu atzinību un industrijas apbalvojumu, kas apliecina tā vienreizējo jaudu un paraugdizaina statusu. Apbalvojumu vidū ir GSMA balva kategorijā „Labākais jaunais mobilais tālrunis, ierīce vai planšetdators”, kas pasniegta 2013. gada Pasaules Mobilo tehnoloģiju kongresā un Computex Taipei zelta medaļa kategorijā “Dizains un inovācija”.
Foto: Publicitātes foto