Sākot ar šo nedēļu, ieliektie OLED televizori tiks piedāvāti vairākos mazumtirdzniecības veikalos visā valstī, savukārt pārējos Eiropas tirgos to tirdzniecība tiks uzsākta šī gada pēdējā ceturksnī.
Saskaņā ar DisplaySearch prognozēm, Eiropas daļa globālajā OLED televizoru tirgū līdz 2017. gadam sasniegs 30 procentus. Plaši atzītā izpētes aģentūra arī prognozē OLED televizoru pieprasījuma pieaugumu pasaules mērogā līdz vairāk nekā septiņiem miljoniem vienību 2016. gadā. Kā pirmajam uzņēmumam, kas piedāvā ieliektos OLED platekrāna televizorus Amerikas Savienotajās Valstīs un Eiropā, LG ir visas iespējas kļūt par nākamās paaudzes televizoru standarta noteicēju tirgū.
OLED televizori ar tiem raksturīgajām eleganti izliektajām ekrāna līnijām un LG izstrādāto tehnoloģiju WRGB OLED nodrošina izcilu attēla kvalitāti un visaptverošas skatīšanās iespējas. Šai modernajai ierīcei, kas vienlaikus ir arī vērā ņemams sasniegums dizaina jomā, piešķirta Red Dot godalga Best of the Best (Vislabākais no labākajiem), un tā arī ieguvusi atzītu starptautisko produktu pārbaudes organizāciju TÜV Rheinland, Intertek un VDE atzinību par lielisko attēla kvalitāti. LG augstākās kategorijas televizors ir arī pasaulē pirmais OLED televizors, kam piešķirts THN sertifikāts.
Ieliektie OLED televizori pirmo reizi tiks piedāvāti klientiem modernās elektronikas mazumtirdzniecības uzņēmuma HIFI Profis organizēta pasākuma laikā Vācijā, Frankfurtē. Vācijā televizora ieteicamā mazumtirdzniecības cena būs 8999 eiro.
Foto: Publicitātes foto