Kāds Šveices inženieris Džives Rossi, kas 10 gadus strādājis par lidaparātu konstruētāju, izgudrojis savu versiju par pārvietošanos debesīs. Dživesa divu gadu mērķtiecīga darba rezultāts ir gaisa motocikls, jeb vienkārši pie muguras piestiprināmi spārni. Pie spārniem ir piestiprināti četri lielāki reaktīvie dzinēji, un divi mazāki, kā arī tvertne priekš reaktīvās degvielas. Lai gan konstrukcija liekas samērā maza, tās svars tomēr ir ievērojams, jo reaktīvie dzinēji kopā sver 90 kilogramus, spārnu konstrukcijas svars ir 55 kilogrami, bet degvielas tvertne kopā ar izpletni sver 30 kilogramus, tātad kopā sanāk aptuveni 175 kilogrami.
Izmēģinājuma lidojumā Džives Rossi sasniedza ātrumu 300 km/h, turklāt uzlidoja pat 3 km augstumā. Pats lidojums ilga 15 minūtes, savukārt planēšana un nosēšanās ar izpletni ilga vēl 10 minūtes.
Galvenais uzdevums tālākajai attīstībai ir ievērojami samazināt konstrukcijas svaru, kā arī samazināt degvielas patēriņu. Šveices augstskolas inženierijas un zinātnes institūts jau ir piešķīris prāvu finansējumu projekta tālākai attīstīšanai, sākot ar jaunu reaktīvo dzinēju izstrādi, un beidzot ar iespēju pacelties patstāvīgi, jo pagaidām lidojums ir iespējams tikai gadījumos, kad kāds cits lidaparāts to nogādā līdz attiecīgajam augstumam.