Darbnīcas ietvaros, bērni, latviešu mākslinieku vadībā, izstrādāja nelielu animācijas filmas fragmentu, kuras mērķis bija atspoguļot un modelēt dažādus lietu un matērijas transformācijas modeļus. Īpaši darbnīcai Aumori mākslas centra darbinieki bija sarūpējuši vairākus priekšmetus, ko bērni animācijas procesā centās atdzīvināt un izprast lietu savstarpējo saikni.
Japānā, sabiedrība pievērš lielu uzmanību savas jauantnes audzināšanai, radošai attīstībai. AMMC veido darbnīcas iesaitot centrā rezidējošos māksliniekus. Plašu uzmanību centra darbībai un rezidējošo mākslinieku aktivitātēm veido atspoguļojot darbnīcas norisi sabiedriskajā televīzijā.
Paralēli Aumori mūsdienu mākslas centrā no 15. jūnija līdz 15 jūlijam turpinās izstāde “Itineraire” (“KLEJOTĀJI”), kurā ir apskatāma Aigara Bikšes instalācija „Labo latviešu un japāņu acīmredzamie, bet neticamie piedzīvojumi 18. gadsimta otrajā pusē”.
Instalācija ir veidota kā diorāma, kurā izvietota 18.gs stilā veidotas - latviešu zvejnieku sēta, tradicionāla japāņu zvejnieku sēta un netālu esošās ogļu raktuves, kurās strādā krievu strādnieki, tādejādi modelējot divu tautu - japāņu un latviešu iespējamo vēsturisko saskarsmi un materiālā kultūras mantojuma pieredzes apmaiņu.
Būtiska projekta sastāvdaļa ir plastalīna animācijas filmas veidošana, kas nu jau otro nedēļu tiek filmēta skatītāju klātbūtnē un fiksē ciematā notiekošās materiālās kultūras zīmju transformācijas.
Aumori mūsdienu mākslas centrs ir viens no jaunākajiem un ietekmīgākajiem mūsdienu mākslas centriem Japānā ar lielu labiekārtotu izstāžu zāli un darbnīcām. Centrs divreiz gadā konkursa kārtībā atlasa divus japāņu un divus ārvalstu māksliniekus dalībai rezidenču programmā. 2007. gadā līdzās Aigaram Bikšem tika uzaicināti Camille Goijon no Francijas, Koyamada Toru un Paramodel no Japanas.