
Secināts, ka par galveno iemeslu vizītei Rīgā tūristi min pilsētas apskati un kultūrvēsturisko vietu/objektu apmeklēšanu. Izmantotie informācijas ieguves avoti: 52% tiek minēts internets, 28% – no draugiem, paziņām, 6% – no bezmaksas tūrisma bukletiem, 6% – no tūrisma aģentiem, operatoriem.
77 % tūristu veic iepriekšējo rezervāciju (60% – naktsmītnes, 9% – prāmis, 4% – autonoma, 3% – ekskursijas, 1% – SPA pakalpojumi).
Visapmeklētākie pilsētas objekti ir Rīgas Doma katedrāle – 74%, Rīgas sv.Pētera baznīca – 57% un Melngalvju nams – 50%.
Secināts, ka augstāki popularitātes rādītāji ir savdabīgiem objektiem vai objektiem ar savdabīgu nosaukumu (Okupācijas muzejs, “Kaķu nams”) vai objektiem, kas ir saistīti ar plaši pazīstamiem kultūrvēsturiskiem jēdzieniem („gotiskais stils arhitektūrā”, “jūgendstils”).
Plašāka informācija: www.rigatourism.com.