Pirmo un otro vietu pasaules vispunktuālāko lidsabiedrību topā ieņem Japānas un Havajiešu aviokompānijas Japan Air Lines (94,49%) un Hawaiian Airlines (93,6%).
Arī Latvijas iedzīvotāji augsti vērtē SAS lidojumu punktualitāti. The Nielsen Company šī gada pētījuma rezultāti liecina, ka lielāka daļa aptaujāto respondentu (66%) uzskata, ka salīdzinot ar citām aviokompānijām, ceļošana ar SAS palīdz ievērojami ietaupīt laiku. Pētījumā tika aptaujāti 3100 respondentu 20 valstīs visā pasaulē, neskaitot Skandināviju, un visaugstāko novērtējumu SAS saņēmusi ASV, Ķīnā, Itālijā un arī Latvijā.
„Tikai divas aviokompānijas pasaulē pārspēj SAS punktualitātes rādītājus, un mēs esam gandarīti ar šo sasniegumu. Mēs augsti vērtējam mūsu klientu laiku, tāpēc mērķtiecīgi strādājām, lai sasniegtu labus rezultātus”, norāda Mareks Pedersens (Marek Pedersen), SAS Group vadītājs Latvijā un NVS valstīs.
Vairāk informācijas: www.flightstats.com
FlightStats ir viens no lielākajiem neatkarīgajiem uzņēmumiem, kas veic visu aviokompāniju lidojumu monitoringu.
Tūrisms » Jaunumi
SAS – trešā punktuālākā aviokompānija pasaulē
Marija Makareviča, 08.10.2009. 11:30
Aviokompānija SAS Scandinavian Airlines ir atzīta par trešo vispunktuālāko lidsabiedrību pasaules mērogā. Saskaņā ar kompānijas FlightStats statistiskiem datiem, 93,54% no visiem SAS nodrošinātajiem lidojumiem tika veikti plānotajā laikā.