No 2007. gada 28.jūnija AIR FRANCE KLM saviem pasažieriem piedāvā jaunu pakalpojumu – reģistrāciju lidojumiem, izmantojot mobilos tālruņus*. Sākotnēji šis pakalpojums būs pieejams AIR FRANCE KLM īso un vidējo maršrutu pasažieriem gandrīz visās lielākajās Eiropas lidostās. Līdz gada beigām lidsabiedrība plāno ieviest šo pakalpojumu visā kompānijas tīklā, turklāt piedāvājot dažādus papildu jauninājumus.
„Visā Ziemeļeiropā arvien vairāk tiek ieviestas alternatīvas reģistrācijas metodes. Mēs domājam, ka Latvijas pasažieriem mobilā reģistrācija būs interesants jaunievedums,” saka AIR FRANCE KLM Ziemeļeiropas komercdirektors Olivers Ours.
AIR FRANCE KLM 2007. gada maija statistika rāda, ka reģistrāciju internetā izmanto 6 % vietējo reisu pasažieru. Mobilā reģistrācija ir vēl praktiskāks risinājums, kas mūsdienu steidzīgajiem ceļotājiem ļauj ietaupīt laiku. Klientiem, kuri vēlas izmantot šo pakalpojumu, nepieciešami mobilie tālruņi ar interneta pieslēgumu, bet izmantojamā interneta adrese ir http://mobile.airfrance.com vai www.klm.com.
Pasažieri var reģistrēties un izvēlēties vietu (pie loga vai pie ejas) sākot no 30 stundām līdz pat 30 minūtēm pirms reģistrācijas beigām.
Pēc reģistrācijas pasažieri var lūgt apstiprinājumu īsziņas veidā.
Ierodoties lidostā, pasažieriem pie pašapkalpošanās iekārtas vai pie bagāžas nodošanas un iekāpšanas talonu saņemšanas galda pirms reģistrācijas beigām atliek vien izdrukāt iekāpšanas talonu.
AIR FRANCE KLM plāno pārbaudīt, kā jaunais pakalpojums darbojas, nosūtot īsziņu ar atgādinājumu par iespēju reģistrēties atsevišķiem Flying Blue pasažieriem dienu pirms izlidošanas, izmantojot mobilos tālruņus.
„Mūsu klienti tagad var justies pilnīgi neatkarīgi, jo īpaši tie pasažieri, kam nav iespēju pirms lidojuma piekļūt datoram ar interneta pieslēgumu,” saka Patriks Rukss [Patrick Roux], Air France mārketinga direktors. „Par šo pakalpojumu īpaši priecājas biznesa klienti, kas bieži izmanto mūsu noslogotos īsos un vidējos maršrutus. Pateicoties jaunajam pakalpojumam, pasažieriem nav jāstāv rindā, tādējādi tiek ieekonomēts gan laiks, gan enerģija,” viņš piebilst.
„Mobilā reģistrācija ir kārtējais AIR FRANCE KLM jaunievedums pasažieru ērtībām. Līdzās iespējai reģistrēties interneta tiešsaistē un iespējai izmantot pašapkalpošanās reģistrācijas iekārtas mūsu klienti tagad var izvēlēties arī reģistrāciju, izmantojot savus mobilos tālruņus, un līdz ar to, organizējot savu ceļojumu, nebūt ne no viena atkarīgi,” saka KLM izplatīšanas un e-komercijas viceprezidents Martijns van der Zē [Martijn van der Zee].
Pasažieri tagad var reģistrēties no mājām vai biroja (ieskaitot iekāpšanas talonu izdruku un vietas izvēli lidmašīnā) tiešsaistē www.airfrance.com un www.KLM.com mājas lapā 30 stundas pirms reģistrācijas beigām** (iepriekš šis laiks bija 24 stundas).