Rīgas mārketinga kampaņa septiņās valstīs – Igaunijā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā – notiks zem vienota LIVE RĪGA zīmola. Rīga tiks pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt (sauklis: «Easy to go. Hard to leave»). Tāpēc kā vizuālais kampaņas motīvs izvēlēta cilvēka sirds, kas aizkavējusies Rīgā pēc tam, kad saimnieks jau devies mājup.
Jau ziņots, ka kampaņas kopējais budžets šogad sasniegs teju 900 tūkstošus latu.
Tūrisms » Jaunumi
Ar reklāmas kampaņu vēlas parādīt Rīgas daudzveidību
easyget.lv, 09.11.2009. 17:46 | komentāri (6)
Jaundibinātā Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) tūrisma veicināšanas kampaņā uzsvars tiks likts uz Rīgu kā daudzveidīgu un pievilcīgu galamērķi.
Lasi vēl...