Šis rezultāts ierindoja SAS arī trešajā vietā pasaules punktuālāko lidsabiedrību vidū, uzreiz aiz Japan Airline (90,95%) un ANA (All Nippon Airways) (90,37%). Kopumā tikai divas lidsabiedrības – SAS un KLM – tika iekļautas TOP10 punktuālāko pasaules aviokompāniju.
„Mēs esam lepni kļūt par Eiropas vispunktuālāko un pasaules trešo punktuālāko aviokompāniju. Šie rezultāti apliecina, cik augsti mēs vērtējam klientu laiku. Mēs mērķtiecīgi strādājam, lai sasniegtu labus rezultātus, jo apzināmies, cik svarīgi ir mūsu klientiem laicīgi ierasties galamērķī, it īpaši bargajos laika apstākļos, ar kuram nācās sastapties ziemas mēnešos”, uzsvēra Mareks Pedersens (Marek Pedersen), SAS Scandinavian Airlines reģionālais vadītājs Latvijā un Austrumeiropā.
Arī citi SAS Group pārvadātāji – Wideroe un Blue1 – ir uzrādījuši izcilus rezultātus. Somijas lidsabiedrība Blue1 2009. gadā nodrošināja 86,4% precīzu reisu, bet Norvēģijas Wideroe decembra punktualitātes radītājs bija 83,99%, salīdzinot ar British Airways - 67,31%, Norwegian – 61,11%, Easyjet – 54,18% un Finnair – 48,01%.
Vairāk informācijas: www.flightstats.com
FlightStats ir viens no lielākajiem neatkarīgajiem uzņēmumiem, kas veic visu aviokompāniju lidojumu monitoringu, ietverot arī zemo izmaksu lidsabiedrības.
Tūrisms » Jaunumi
SAS atzīta par punktuālāko Eiropas lidsabiedrību 2009. gadā
Marija Makareviča, 12.01.2010. 14:05
Lidsabiedrība SAS ir atzīta par 2009. gada vispunktuālāko aviokompāniju Eiropā. Saskaņā ar kompānijas FlightStats datiem, 89,11% no visiem SAS nodrošinātajiem lidojumiem tika veikti plānotajā laikā, tādējādi apsteidzot aviosabiedrības KLM (88,5%) un Lufthansa (83,21%), kas ierindojās attiecīgi otrajā un trešajā vietās.