"Mūsu galvenais uzdevums ir sniegt tūristiem aktuālu un uzticamu informāciju un informēt par labāko, ko Rīga un Jūrmala var piedāvāt", stāsta ceļveža galvenais redaktors Normunds Norenbergs un piebilst, ka ceļvedis būs labs sabiedrotais ikvienam tūristam.
"RigaInSight" izdod jaundibināta izdevniecība "Nordic Media Agency", kas jauno tūristu ceļvedi turpmāk plāno izdot sešas reizes gadā.
Bez Rīgas un Jūrmalas pilsētu kartēm tradicionālajās ceļveža sadaļās apkopota praktiska un noderīga informācija tūristiem, Rīgas kultūras dzīves aktualitātes, tūrisma apskates objekti, naktsmītnes, restorāni, klubi, bāri, iepirkšanās un skaistumkopšanas iespējas, biznesa pakalpojumi un atpūtas iespējas kopā ar bērniem.
"RigaInSight" pirmā numura tirāža ir 70 000 eksemplāru un tas tiek izplatīts nozīmīgākajās tūristu pulcēšanās vietās - starptautiskajā lidostā "Rīga", Rīgas pasažieru ostā, lielākajās Rīgas un Jūrmalas viesnīcās, muzejos, restorānos, alus dārzos, kā arī personīgi izdalot ceļvedi tūristiem rokās.
Nākamais ceļveža numurs iznāks oktobrī, paralēli ceļvedim šobrīd tiek veidota arī elektroniskā versija www.rigainsight.com, kas tiks atklāta jau pavisam drīz.