"LIVE RĪGA portāls ir Rīgas tūrisma seja. Portāls gluži kā Rīga ir ļoti daudzveidīgs un atrodas dinamiskā attīstībā. To pastāvīgi uzlabojam, lai padarītu funkcionālāku, kā arī piesaistītu un noturētu potenciālo Rīgas viesu uzmanību. Kopš pirmās LIVE RĪGA mājas lapas atklāšanas, mēs esam aktīvi sekojuši līdzi tam, ko tā apmeklētāji aplūko, meklē un vēlas ieraudzīt. Ļoti bieži, plānojot braucienus, cilvēki nevēlas saspringti pētīt izvēles iespējas, saskaņot laikus, dodot priekšroku jau gataviem tūrisma piedāvājumiem. Rīgā pieejamos piedāvājumus turpmāk varēs atrast LIVE RĪGA portālā," piebilst Gastons Neimanis, RTAB direktors.
Portāla jaunais dizains ir pielāgots rudens/ziemas kampaņai, un tā apjomīgie informācijas moduļi tagad ir izkārtoti apmeklētājiem ērtāk izmantojamā veidā. Jaunajā modulī "Tūrisma piedāvājumi" nozares dalībnieki var izvietot satura, cenas un nosacījumu ziņā īpašus piedāvājumus pilsētas iedzīvotājiem un viesiem.
LIVE RĪGA rudens/ziemas kampaņas aktīvā fāze norisināsies astoņas nedēļas - no oktobra sākuma līdz novembra beigām. Tās ietvaros uz Rīgu tiks aicināti tūristi no Vācijas, Zviedrijas, Dānijas, Norvēģijas, Lietuvas, Igaunijas, Krievijas un Somijas, lai kopīgi atzīmētu pasaulē pirmās rotātās Ziemassvētku eglītes piecsimtgadi.
Plašāku informāciju par jaunajām portāla iespējām un tehnisko specifikāciju tūrisma piedāvājumu ievietošanai iespējams iegūt, sūtot pieprasījumu RTAB mārketinga projektu vadītājai Sabīnei Markus uz e-pastu ads@liveriga.lv.
Par Rīgas tūrisma attīstības biroju (RTAB)
2009.gada 28.oktobrī LR Uzņēmumu reģistrā reģistrēts nodibinājums Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB). Tā dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (ALTA). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.
RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem aviosabiedrībai airBaltic, LVRA un ALTA - katram 10%. RTAB kā savas darbības un LIVE RĪGA zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam."