Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs uzskata: "MATKA 2011 ir pirmā izstāde, kurā Latvija piedalās ar jauno tūrisma zīmolu un stenda koncepciju. TAVA arī piedāvās dažādus mārketinga materiālus Best enjoyed slowly stilistikā. Daļa no stenda koncepcijas ir iespēja integrēt daudzveidīgus tūrisma produktus un galamērķus vienotas koncepcijas ietvaros. Tas būs pirmais tik apjomīgais sadarbības projekts ar LIVE RĪGA, kas pārstāv nozīmīgāko tūrisma produktu Latvijā - Rīgu".
"Rīga arvien spēcīgāk iekaro vietu starptautiskajā tūrisma tirgū. Kā Baltijas valstu centrālā pilsēta ar labākajiem transporta savienojumiem visā reģionā un pastāvīgu tūrisma piedāvājuma attīstību,, Rīga piedāvā atpūtas un biznesa tūrisma iespējas visdažādākajām gaumēm. Tas ir spēcīgs piedāvājums, ko varam sekmīgi veicināt starptautiskajā vidē. MATKA 2011 ir pirmā no plašā izstāžu un starptautisko tūrisma pasākumu saraksta, kurā šogad tiks pārstāvēts LIVE RĪGA zīmols," piebilst Gastons Neimanis, RTAB direktors.
Izstādes atklāšanas rītā 20.janvārī Helsinkos notiks mediju brokastis, kurās RTAB direktors Gastons Neimanis un TAVA direktors Armands Slokenbergs iepazīstinās interesentus ar Rīgas un Latvijas tūrisma piedāvājumu un atbildēs uz jautājumiem.
LIVE RĪGA Latvijas stendā tiks pārstāvēta kopā ar citiem dalībniekiem - TAVA, Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija, Vidzemes tūrisma asociācija, Jūrmalas dome, viesnīcas Domina Inn, Avalon un Hotel Jūrmala SPA.
MATKA ir lielākā tūrisma izstāde Ziemeļeiropā un Baltijas reģionā. Tā ik gadu piesaista tūrisma nozares profesionāļus no Somijas un ārvalstīm, kā arī citus apmeklētājus, kurus intersē ceļošana. Pērn MATKA 2010 bija pārstāvēti vairāk nekā 1200 dalībnieki no 75 valstīm. To apmeklēja vairāk nekā 82 000 cilvēku, no tiem 18 000 bija ceļošanas un tūrisma nozares profesionāļi.
Par Rīgas Tūrisma Attīstības biroju (RTAB)
2009.gada 28.oktobrī LR Uzņēmumu reģistrā reģistrēts nodibinājums Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB). Tā dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (ALTA). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.
RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem aviosabiedrībai airBaltic, LVRA un ALTA - katram 10%. RTAB kā savas darbības un LIVE RĪGA zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam".