Izdevniecības "Žurnāls Santa" vadība pieņēmusi lēmumu investēt žurnāla "Shape" attīstībā, palielinot žurnāla formātu un par 14 % samazinot tā cenu. Turklāt tagad žurnāls kļuvis arī par 16 lappusēm biezāks. Šo krīzes laikam pārdrošo lēmumu izdevēja Santa Anča skaidro ar vēlmi iekarot plašāku lasītāju tirgu. „Visu šo pārmaiņu iemesls ir jaunās redaktores Gundegas Bičevskas un SHAPE komandas augstvērtīgais profesionālais darbs, kas ļauj lasītājiem piedāvāt plašāku tēmu klāstu. Bez tam SHAPE auditorija ir sievietes, kuras vēlas rūpēties par savu izskatu, veselīgu dzīvesveidu, attiecībām un karjeru. Lasītājām šobrīd ir ļoti vērtīgs ieguvums šo informāciju saņemt par pievilcīgāku cenu, tāpēc mēs pamatoti ceram uz auditorijas pieaugumu."
Neatkarīgā mediju eksperte Anda Rožukalne, vērtējot šā brīža tendences glancēto sieviešu žurnālu tirgū, skaidro, ka krīzes iespaidā vislielākie ieguvēji ir tieši lasītāji. „Samazinoties reklāmas tirgum, žurnālu saturs kļūst kvalitatīvāks. Atšķirībā no daudzām citām jomām, kur vērojams kvalitātes kritums, glancēto žurnālu konkurences cīņa liek pastiprināti uzlabot tā saturu. Saglabājas pats galvenais, kas parāda, vai žurnāls lasītājiem ir saistošs, vai tā veidotāji jūt auditoriju un spēj to precīzi uzrunāt. Emocionālā nepieciešamība lasīt žurnālus lasītājiem nav zudusi un nepazudīs."
Anda Rožukalne arī piebilst, ka neraugoties uz ekonomiskās krīzes radīto patēriņa samazinājumu, lasītāji joprojām vēlas saņemt kvalitatīvu informāciju un ir gatavi par to maksāt. „Sieviešu dzīvesstila žurnāliem jāspēj precīzi noteikt, kāda ir šā brīža sieviete – ko viņa vēlas, kādas ir viņas vērtības un intereses. Krīzes iespaidā sievietes ir mainījušās un žurnālu veidotājiem šīs pārmaiņas jāfiksē pirmajiem. Ja vēl pirms dažiem gadiem lielāks uzsvars tika likts uz patērēšanas kultu, tad šobrīd jūtams, ka sievietes vairāk interesē cita veida informācija, kas orientēta uz sevis izzināšanu, veselīgu un harmonisku dzīvesveidu, ko arī parāda žurnāls "Shape". Protams, arī reklāmdevējiem jājūt šīs pārmaiņu vēsmas, lai saprastu, kā visprecīzāk uzrunāt savu mērķauditoriju."
Latvijā žurnāls "Shape" iznāk kopš 2005. gada decembra un strauji ir ieguvis lasītāju atsaucību. "Shape" aptver gan psiholoģijas, gan veselības tēmas, modi, kosmētikas jaunumus, karjeru un aktīvu atpūtu.
"Shape" ir ASV visvairāk pārdotais aktīva dzīvesstila, veselības un fitnesa žurnāls sievietēm, kuram katru mēnesi uzticas vairāk nekā 5 miljoni lasītāju.