“Latvijas nauda šobrīd pošas uz muzeja vitrīnu.” Domājot par valsts pāreju uz eiro, Pēteris Bankovskis apcer lata likteni un laika rituma lomu tajā. Turpinot tēmu, Dita Birkenšteina ielūkojas mūsu nacionālās valūtas banknotes mākslinieciskā noformējuma vēsturē.
Lietpratīgs un aizraujošs, decembra numura lappusēs Jāņa Borga teksts par topošo Laikmetīgās mākslas muzeju un ABLV Bank kolekcijas izstādi “...lai gadījums kļūtu par notikumu…”.
Ko turpmāk sagaidīt no Maijas Kurševas? Atskatāmies uz mākslinieces veikumu personālizstādē “Seriāls”.
“Fotogrāfijas gūstā” – Katrīna Teivāne-Korpa dalās pārdomās par Gvido Kajona izstādi “Tēma 011”.
“Mainās pasaule, mainās sabiedrība, mainās Oļegs Kuļiks, taču viņa atpazīstamība nav mazinājusies.” Par mākslinieka darbību kopš leģendārās performances “Divi Kuļiki” Rīgā un atkaltikšanās notikumiem šī gada oktobrī vēsta Santa Mičule.
Amerikāņu mākslinieks Gordons Sasaki intervijā Lainei Kristbergai stāsta par ķermeni, cilvēcisko faktoru mākslā un domu apmaiņu ar skatītāju.
Mākslinieku dialogs – Kaspars Groševs iztaujā Oļu Vasiļjevu.
Ar albāņu mākslinieku Adrianu Pāci, kura ceļojošā izstāde “Dzīves tranzītā” pašreiz ir aplūkojama Milānas Laikmetīgās mākslas paviljonā, sarunājas Barbara Feslere.
Rubrikas “Tulkojumi. Mākslas kritika” noslēdzošā tēma – feminisms. Lasītāju uzmanībai piedāvājam mākslas vēsturnieces un kultūras analītiķes Grizeldas Pollokas 1988. gada rakstu “Modernitāte un femīnās telpas”.
Numura vizuālajā pielikumā – Imants Žodžiks, Valdis Ošiņš. “Latvijas lati. 1993–2013”. Plakāts tapis sadarbībā ar Latvijas Banku.